מופע פלמנקו במדריד

אז הגעתם לספרד, היא בירת הפלמנקו ללא עוררין. נחתתם במדריד וזוהי הזדמנות מצוינת מאין כמותה להגיע ולצפות בריקוד הידוע והחושני, ה-פלמנקו.

 

מופע פלמנקו במדריד

גילוי נאות יהיה לציין כי בירת ספרד, אינה נחשבת כמקורו של הפלמנקו, תרבותו שייכת לדרום ספרד, לאנדלוסיה, שם נראו רקדני הפלמנקו הראשונים כאשר רקעו ברגליהם בחוזקה על הרצפה, וליווי עצמם בקצב מחיאות כפיים קצבי, טק, טק, טק….רק לאחר מכן החלה מוזיקה ללוות את הרקדנים, הייתה זו הקסטנייטה תחילה ואחריה הגיעה גם הגיטרה, כך אז ועד היום, הריקוד המסורתי סוחף המונים אל הרחבה, לצפות ברקדנים המספרים את סיפורה המרגש של ספרד.

גם אם מדריד אינה מקום ראשיתו של הפלמנקו, היא בהחלט אחראית על ה come back האמנותי שהחל בשנות ה- 80 מופע פלמנקו במדריד מציג חוויה מרגשת ויוצאת דופן במיוחד, מלווה במוזיקה סוחפת שעלולה לגרום לכם לקום על הרגליים ולהתנסות בכמה צעדים בעצמכם.

היכן כל היופי קורה?

וזהו בהחלט יופי והוא קורה כאן ממש קרוב. ליקטנו עבורכם כמה מקומות ידועים ומוכרים, המציגים מופעי פלמנקו מסורתיים, חלקם פחות יקרים מהאחרים ומהווים מקור משיכה בעיקר לתיירים, או למשפחות עם ילדים המעוניינות לחסוך בתקציב הטיול וישנם את אלו, בהם מבקרים בעיקר רקדני פלמנקו חובבים, במקומות אלו תשלמו מעט יותר אך, תיהנו מחוויה מושלמת ומלאה.

 

פלמנקו לתיירים או למשפחות עם ילדים:

 Corral de la Moreria

La Taberna de Mister Pinkleton, מתאים גם לאלו שאינם מביני פלמנקו.

פלמנקו למתקדמים:

הופעות של Tablao Cantares, או Torres Bermejas

לחוויה אולטימטיבית, מומלץ את המופע, לשלב בארוחה ושתייה, תוכלו לעשות זאת במקום, או לרכשו מראש, מה שיוזיל את ההוצאה.

בבית הקפה קוראל דה לה מורריה (Corral de la Morería) מופעי פלמנקו רבים והוא אף מצוין במדריך מישלן . בכל ערב מתקיימים במקום שני מופעי פלמנקו ופתוח לקהל מהשעה- 20:00 הכרטיס שתרכשו, מאפשר לשלב את המופע עם ארוחת ערב או משקה.

  • כתובת: Calle Morería 17
  • מחיר: מ-47 יורו למופע
  • שעות מופע: 22:00, חצות
  • אתר אינטרנט: corraldelamoreria.com

מועדון קרדמומו  Cardamomo Tablao Flamenco החל כעסק משפחתי וכיום נחשב כמוקד עליה לרגל לאוהבי הפלמנקו והמוזיקה. במקום הופעות חיות בכל יום, להקות פלמנקו מתחלפות במופע מרגש של ריקודים ותשוקה, חוויה מושלמת לכל אחד ואחת!

  • כתובת: 15 Echegaray, מדריד
  • מחיר: מ-25 יורו למופע + סנגרייה
  • אתר אינטרנט: es

Tablao las carboneras טבלו לאס קרבונרס. הוקם על שרידי ארמון עתיק וידוע במסורת הפלמנקו האותנטי אותו הוא מציג. אין מקום מושלם מזה להמשיך ולרקוד פלמנקו אותנטי מסורתי, מלווה במוזיקה קצבית, רקדניות יפהפיות, לבושות בבגדי הריקוד המרהיבים, עכשיו תנו לקצב לקחת אתכם….

  • כתובת: Conde de Miranda Street, 1 Madrid
  • מחיר: מ-36 יורו למופע + שתיה.
  • אתר אינטרנט: tablaolascarboneras.com

מוזמנים לצור קשר להזמנת הטיול שלכם במדריד.

סיורים נוספים

פואבלו אספניול ברצלונה

פואבלו אספניול ברצלונה ישנם מקומות יפים ביותר בספרד, אך בין המרגשים והמיוחדים שביניהם, נמצא ללא ספק פואבלו אספניול- הכפר הספרדי. פואבלו אספניול. היסטוריה. פואבלו אספניול,

קרא עוד »

סיור יקבים וטעימות יין

סיור יקבים וטעימות יין אחד הסיורים המבוקשים שלנו, הוא סיור יקבים וטעימות היין. להיות בברצלונה ולא לערוך סיור שכזה, שווה כמעט לפשע, לא פחות! הרי

קרא עוד »

חברת גידן תיירות הינה החברה הראשונה בישראל אשר הביאה את ניחוחות ספרד לארץ והתמחתה בשוק תיירותי זה, אנו מוכרים בשוק הספרדי המקומי ובקשרי התיירות הענפים אשר פיתחנו לאורך השנים, מה שמאפשר לחברה להפיק טיולים וסיורים ייחודיים.

© כל הזכויות שמורות לחברת גידן

Call Now Button