סיור יקבים וטעימות יין

אחד הסיורים המבוקשים שלנו, הוא סיור יקבים וטעימות היין. להיות בברצלונה ולא לערוך סיור שכזה, שווה כמעט לפשע, לא פחות! הרי איך אפשר לטייל בברצלונה היפהפייה מבלי ללגום ולטעום יינות חדשים, אחרים, שלא מכירים? תוסיפו לארומה העולה מן הכוסות, את אווירת הבר, או היקב בהם אנו נמצאים, מוסיקה חיה של להקה מקומית….מתחילים להרגיש?…מעולה! כי לשם אנו לוקחים אתכם!!

סיור יקבים וטעימות יין הוא סיור המתאים לאוהבי יינות כבדים וכמובן גם לאלו שאוהבים ללגום מדי פעם כוס יין משובח. זו אגב, אחת המטרות שלנו בסיור, שתכירו, שתחוו, שתטעמו והכי תיהנו שאפשר.

יצאנו לתור.

זה הרי לא סוד שהאי קטלוניה מתהדר במטבח קולינרי משובח במיוחד, מיקומו הגיאוגרפי, בין הפירנאים לים התיכון, תורם לא מעט לטעמים המיוחדים, לתבשילים הנפלאים והצבעוניים, המגיעים מן הים, כמו גם לענבי היין העסיסיים הגדלים בין הכרמים עמוסי האשכולות, מהם מפיקים הקטאלנים, יינות ייחודיים וקאווה איכותית במיוחד. בסיורי היקבים וטעימות היין, אותם מוציאה גידן תיירות, נבקר בכרמים צעירים ועתיקים ונפגוש כורמים וותיקים, מהם נלמד על המקצוע העתיק, שעובר במשך דורות במשפחה, מאב לבנו. לאחר שנכיר כמה זנים של ענבי יין ועל אופן גידולם, נמשיך לעבר היקב ונפגוש את היינן המקצועי, אשר לו וותק של שנים רבות בטעימת יינות חדשים וישנים, ממנו נלמד כיצד לזהות טעמים מעודנים של אדמה, פירות, עצים, פרחים ועוד.

כל הטוב הזה ועדיין לא שתינו ממש….אז עכשיו, שותים!

אחרי שגלגלתם יינות על הלשון, ירקתם לקערה וניסיתם לתרגל שמות וטעמים, הגיע הזמן לשתות, לא רק טעימה. אז ניקח לנו כמה רגעים של רוגע, נתמקם על הבר והנה היין נמזג….לחיים חברים!

יורדים מתחת לאדמה.

החוויה בביקור ביקב וצפייה בתהליך הייצור המסורתי, שגם הוא סיפור מרתק בפני עצמו, מגיעה לשיאה בעת הביקור במרתפי היין העתיקים, הנמצאים מתחת ליקבים. מראה החביות המונחות אחת על השנייה לאורך קירות שלא נגמרים, עוצר נשימה ממש ומעביר את השוהים במרתף, למקום בזמן אחר, אינדיאנה ג’ונס, או זמן אבירים, מלכים ובעיקר הרבה יין.

בחזרה לרחובות ברצלונה, להמולת הלילה הקסומה שתיקח אותנו אל סיור מבושם במיוחד אל ברי היין הנפלאים, הפרוסים ברחובות השונים בברצלונה. תרבות היין בספרד בכלל ובברצלונה בפרט, משלבת טעמים וריחות, כאשר לצידן של כוסות היין, מונחים מגשים עמוסים וצבעוניים של טאפאס מסוגים שונים, שיכללו, ירקות, נקניקים, פיסות גבינה מיוחדות, פירות ים ודגים שונים- מהם נסעד ונתמוגג. ערב מושלם לכולם!

סיורי יקבים וטעימות יין מותאמים.

שירות נוסף, אותו מציעה גידן תיירות ללקוחותיה, הוא התאמה של סיור היין לדרישה ספציפית. אנו מודעים לעובדה כי ישנם לקוחות המעדיפים להגיע כקבוצה אורגנית, בעלת מכנה משותף בתחום וככזו, בונים עבורה תכנית עפ”י דרישתם ורצונם. לכן, אנו מקפידים בפרטי התכנית והתאמת המדריכים המומחים שלנו, לאופי הקבוצה ואופי הטיול.

סיור שכזה מתומחר באופן שונה ותלוי הקשר במורכבותו ואופייה של תכנית הסיור.

“יין ישמח לבב אנוש” תהלים קד טו

הקשר היהודי ליין והציון המפורש בתנ”ך, מוסיף את הטאצ’ הייחודי לסיור היקבים וטעימות היין שלנו. גידן תיירות וצוות המדריכים הישראלי, לוקחים אתכם למסע המחבר בין העבר והווה של כאן ועכשיו, היין שבכוס, חמימות הלב והאווירה ההיסטורית מסביב, מעלה את קרנו של הסיור והופכת אותו למיוחד במינו עבור כל המשתתפים.

נשמח לתאם עבורכם את הסיור ולצור עבורכם חוויה קולינרית מושלמת.

סיורים נוספים

סיור ברצלונה

סיור ברצלונה מה לא נאמר על ברצלונה? כמה מילים נשפכו כמו יין טוב לתאר ולספר אודות העיר המופלאה ועדיין, תמיד יש עוד. עוד מה לראות,

קרא עוד »

חברת גידן תיירות הינה החברה הראשונה בישראל אשר הביאה את ניחוחות ספרד לארץ והתמחתה בשוק תיירותי זה, אנו מוכרים בשוק הספרדי המקומי ובקשרי התיירות הענפים אשר פיתחנו לאורך השנים, מה שמאפשר לחברה להפיק טיולים וסיורים ייחודיים.

© כל הזכויות שמורות לחברת גידן

Call Now Button