פואבלו אספניול ברצלונה

ישנם מקומות יפים ביותר בספרד, אך בין המרגשים והמיוחדים שביניהם, נמצא ללא ספק פואבלו אספניול- הכפר הספרדי.

פואבלו אספניול. היסטוריה.

פואבלו אספניול, הוא למעשה, כפר מדומה, הממוקם על גבעת מונז’אק (הר היהודים). הכפר הוקם בשנת 1929 לקראת תערוכה עולמית שהתקיימה בזמנו בברצלונה, מתוך כוונה לאפשר למבקרים בו תחושה חווייתית, אותנטית, של אופי החיים באזורים שונים בספרד.

הצלחתו של הכפר בתערוכה, אשר מבקרים רבים בה לא הסכימו לפספס סיור ברחובותיו, הביא את מארגני התערוכה, להחלטה, להשאיר את הכפר פתוח למבקרים באופן קבוע ואף שיפצו אותו לאחר מכן.

היום, הפואבלו אספניול הוא מוזיאון ייחודי לבנייה, ארכיטקטורה ואמנות ספרדית מסורתית וההליכה בין חומותיו חושפת חיי כפר (כמעט) אמיתיים, כאשר מראות בעלי המלאכה המסורתיים כמו- נפח זכוכית, רצענים, נגרים, ציירים ואמנים נוספים, לוקחים את המטיילים למסע מרתק בזמן.

איך הם עשו את זה?

על מנת להיצמד לאותנטיות המתבקשת נסעו המתכננים, האדריכלים הספרדים הידועים, Miguel Utrillo, Xavier Nogués ברחבי ספרד כולה וליקטו חומרים, תמונות וציורים רבים, אשר היוו השראה וחזון לתכנון ועיצוב הכפר, אשר מכיל יותר מ- 100 חיקויים של מבנים מסורתיים, רחובות וככרות הבנויים מחומרים שונים המאפיינים את האזורים בספרד ואחד המבנים, הבולטים והמרשימים שבהם, הוא Utebo מאזור סרגוסה. במקום תמצאו גם  מסעדות, בתי קפה, חנויות שונות וגם מזכרות. בערבים המועדונים והברים פתוחים לקהל ומתוכם בוקעת מוזיקה ספרדית סוחפת, שאי אפשר לעמוד בפניה.

 למי מתאים ביקור בפואבלו אספניול?

כמו שאין ביקור בספרד מבלי לצפות במופע פלמנקו אחד לפחות, כך אין לוותר על הביקור בפואבלו אספניול. המקום מתאים לכולם, לכל אחד ואחת ובכל גיל וגם לאלו המעוניינים להכיר את ספרד כפי שהייתה. המקום מרתק וגדוש היסטוריה ספרדית. מן החוץ, מבט אל החומות, אינו מרשים במיוחד ובוודאי שאינו מגלה ולו טפח מהקורות בתוך החומות, ההליכה לצד אכסדרת העמודים עם קשתות האבן מעליהם, גגות הרעפים האדומים ואבני הטרקוטה היפהפיות. כל פרט ופרט מוקפדים בפואבלו אספניול, תאורת הרחוב, מעקות המרפסות עם הפרזול המסתלסל, האדניות הצבעוניות המציצות ממרפסות הבתים, כל פרט מוקפד עד הסוף להשלמת המראה הייחודי של הכפר.

אנו מזמינים אתכם להצטרף למסע בזמן ברחובות פואבלו אספניול!

שעות הפתיחה:

יום ב’ 09:00-20:00, ג’-ה’ 09:00-14:00, ו’ 09:00-16:00, ש’ 09:00-17:00, א’ 09:00-24:00

כתובת: Av. Marquès de Comillas, 13

סיורים נוספים

סיור ברצלונה

סיור ברצלונה מה לא נאמר על ברצלונה? כמה מילים נשפכו כמו יין טוב לתאר ולספר אודות העיר המופלאה ועדיין, תמיד יש עוד. עוד מה לראות,

קרא עוד »

סיור יקבים וטעימות יין

סיור יקבים וטעימות יין אחד הסיורים המבוקשים שלנו, הוא סיור יקבים וטעימות היין. להיות בברצלונה ולא לערוך סיור שכזה, שווה כמעט לפשע, לא פחות! הרי

קרא עוד »

חברת גידן תיירות הינה החברה הראשונה בישראל אשר הביאה את ניחוחות ספרד לארץ והתמחתה בשוק תיירותי זה, אנו מוכרים בשוק הספרדי המקומי ובקשרי התיירות הענפים אשר פיתחנו לאורך השנים, מה שמאפשר לחברה להפיק טיולים וסיורים ייחודיים.

© כל הזכויות שמורות לחברת גידן

Call Now Button