סיור ג'יפים יומי בפירנאים

ה-פירנאים. גבול טבעי בין ספרד לצרפת. רכס הרים מושלג המחלק את האי האיברי לשניים- הצד הקטלאני- במזרח, והצד הבסקי במערב. הרכס היפיפה, הינו אטרקציית תיירות חורפית משובחת לחובבי תרבות הסקי, אשר מושכת אלפי תיירים מדי שנה, לבוא ולגלוש במדרונות המושלגים, אך לא רק, בפירנאים ניתן לטייל גם בקיץ, בפארקים הרבים ורחבי הידיים, בשמורות הטבע המוריקות, האגמים השלווים והכפרים העתיקים. הפירנאים מזמינים את כולם להגיע, לטייל, לגלוש, לסייר וליהנות. הנוף עוצר הנשימה בפירנאים, מתאים לכל סוג של טיול, בין אם הליכה רגלית או רפטינג, אופני שטח או נהיגה בג’יפ, בפירנאים אפשר לטייל איך וכמה שרוצים, יום אחד, יומיים ואפילו שבועיים.

ג’יפים בפירנאים.

לסיורים היומיים שלנו לפירנאים, אנו מוציאים ג’יפים רכובים, פתוחים, על מנת להעניק למטיילים את החוויה האמיתית של הטבע, יחד עם הרוח על הפנים והאוויר הקר שנכנס לתוך האף. גידן תיירות מציעה ללקוחותיה סיורי ג’יפים חד יומיים ברכס הפירנאים, אותם מלווים המדריכים הישראלים המנוסים שלנו, אשר מכירים את הדרכים והשבילים שלא רבים מכירים, שכן, המדריכים שלנו מתגוררים באופן קבוע בברצלונה וקטלוניה ומכירים, ממש כמו תושבי המקום, את כל פינות הקסם והשבילים הנסתרים שאינם מוכרים ותיירים אינם מגיעים לכאן ו/או יודעים על המקומות הקסומים הללו.

סיור הג’יפים היומי שלנו, משלב באופן מושלם בין הנוף הפראי הבלתי נגמר והנהרות השוצפים, לבין המאכלים והיינות המשובחים שיש כאן. הכבישים בפירנאים, מועטים מאד ולכן חווית הנסיעה בג’יפ שטח מועצמת ומוכפלת, כאשר פוגשים בתושבים המקומיים, או בחיות הבר אשר חיות כאן בשלווה.

תכל’ס טיול, בול!

סיור הג’יפים היומי שלנו עורך כ- 8 שעות ואנו לא רוצים להתעכב או לעכב אתכם יתר על המידה, אז פשוט נצא לדרך, הנה כך: בבוקר ניפגש בכניסה לבית המלון לאיסוף, נגיד להתראות לברצלונה ונצא, ברכיבה עצמאית, מלאי אדרנלין, לכיוון רכס הקוייסקברה עם המצוקים האדירים, נחצה יערות ירוקי עד וגם נבקר בכפר העתיק- רופיט (rupit) ובין סמטאותיו בנות ה- 500 שנה. רופיט מיושב עד היום והחיים בו נמשכים בשגרה נעימה וללא הפרעות שכן, עקב מיקומו הגיאוגרפי, לא מגיעים אליו תיירים רבים. זוהי אגב, הזדמנות מצוינת לצילומים ולמפגשים תרבותיים עם המקומיים. קפה קטן, נשנוש ונצא להכיר את הסביבה הקרובה, ביער לידנו ונגיע לנק’ תצפית המשקיפה על מפל גדול ומצוקים מרשימים הסמוכים לכפר ואם יתמזל מזלנו, נצליח לצפות גם בעיט והנשר המצרי המתגוררים בקרבת הצוקים , נראה שזה גם הזמן לארוחת צהרים מקומית ומנוחה קלה בטרם נתחיל את דרכנו בחזרה לברצלונה.

סיורי הג’יפים היומיים שלנו, משולבים בחוויית אקסטרים עם תרבות מקומית, הסטורה וארכיאולוגיה, יחד עם טעימה קולינרית מסעירת חושים. הטיול הבלתי אמצעי עם הג’יפ, מאפשר לנו להעניק למטיילים אתנו, חוויה אתגרית, מלאת הפתעות בין שבילים מפותלים, כפרים מבודדים, נוף פראי ועוצר נשימה, ועכשיו תגידו לנו אתם, לאיזה תאריך לרשום את הטיול שלכם??

בנימה אישית.

סיור ג’יפים יומי של גידן תיירות, הוא חוויה מיוחדת במינה עם מדריכים מקצועיים ומנוסים ביותר, אשר יודעים להוביל טיולים מלאי עניין, יופי, ועושר של ידע. הטיולים מתאימים לכולם, קבוצות, בודדים, משפחות, או זוגות ואם תרצו טיול מיוחד עוד יותר, אנו מציעים טיול ג’יפים מותאם אישית, לפי רצונכם וטעמכם, נוכל לתכנן טיול בן יום אחד ועד כמה ימים רצופים כולל לינה בשטח או במלונות, משולב בכל פעילות כמו רכיבה על סוסים, שייט קייקים ועוד.

גידן תיירות מזמינה אתכם להצטרף למשפחת המטיילים שכבר טיילו אתנו ויחד ניצור חוויות חדשות.

להתראות,

צוות גידן תיירות

סיורים נוספים

סיור ברצלונה

סיור ברצלונה מה לא נאמר על ברצלונה? כמה מילים נשפכו כמו יין טוב לתאר ולספר אודות העיר המופלאה ועדיין, תמיד יש עוד. עוד מה לראות,

קרא עוד »

סיור יקבים וטעימות יין

סיור יקבים וטעימות יין אחד הסיורים המבוקשים שלנו, הוא סיור יקבים וטעימות היין. להיות בברצלונה ולא לערוך סיור שכזה, שווה כמעט לפשע, לא פחות! הרי

קרא עוד »

חברת גידן תיירות הינה החברה הראשונה בישראל אשר הביאה את ניחוחות ספרד לארץ והתמחתה בשוק תיירותי זה, אנו מוכרים בשוק הספרדי המקומי ובקשרי התיירות הענפים אשר פיתחנו לאורך השנים, מה שמאפשר לחברה להפיק טיולים וסיורים ייחודיים.

© כל הזכויות שמורות לחברת גידן

Call Now Button