מופע פלמנקו בברצלונה

לא קיים ביקור בספרד מבלי לצפות במופע פלמנקו. אך לפני שניקח אתכם למיטב המופעים, מעט היסטוריה ברשותכם, שכן, כיצד תדעו לאן הגעתם אם לא תדעו מאיפה הכל התחיל….

ריקוד הפלמנקו. היסטוריה.

למי שאינו יודע, הפלמנקו הוא בכלל סגנון מוסיקה, עוד בטרם הפך לסגנון ריקוד, מקורו באנדלוסיה אשר בדרום ספרד ובמשך השנים, הושפע מתרבויות העמים השונים שחיו אז בסביבה, ביניהם, הצוענים, הספרדים וכן, גם לכאן הגענו והשפענו, היהודים.

הפלמנקו מגיע מההרים, כאשר הרועים היו מנגנים לצאן ואוספים אותו בחזרה, יחד עם מחיאות כף עוצמתיות ואחידות, ורקיעות הרגליים המוכרות, אשר התווספו למנגינה במשך השנים והפכו את הפלמנקו לריקוד המוכר והאהוב שהוא עד עצם היום הזה וב- 2010 אף הוכר ע”י אונסק”ו, כמורשת תרבותית בלתי מוחשית.

הפלמנקו מרטיט הלבבות.

הפלמנקו הוא סגנון מוזיקלי מורכב, המבוסס על מקצבים שונים ומורכבים והוא נחלק  לסגנונות שונים, בעלי קצב שונה והרקדניות והרקדנים המלווים את המוזיקה המופלאה, לבושים באביזרים מיוחדים, נעלי עקב, מניפות, קסטנייטות, צעיפים מרהיבים ואיפור דרמטי, כל אלו משווים לריקוד הפלמנקו אווירה מיוחדת, דרמטית, רומנטית ומרטיטת לבבות, המותירה את קהל הצופים פעור פה ונרגש.

מופע פלמנקו בברצלונה עם גידן תיירות.

הסיורים שאנו מוציאים ברחבי ברצלונה, מודרכים ע”י צוות מדריכים ישראלי, דובר עברית, המתגורר  וחי בספרד, מה שמעניק לסיורים תיבול מסורתי ספרדי, בין המקומות הלא מתויירים של ברצלונה. מדריכי הטיולים שלנו משלבים סיורים באתרים היסטוריים לצד אתרים מודרניים נחשבים וידועים. את מופעי הפלמנקו המשולבים בסיורים שלנו, אנו משבצים במקומות מיוחדים אותנטיים, וזאת על מנת שתחוו את העוצמה והרגש מהריקוד בדיוק כפי שהוא היה בראשיתו, פעם, במסעדות הקטנות, בברים המקומיים, יושבים סביב שולחנות עץ כבדים וצלחות עמוסות הטאפס המסורתי, האמינו לנו, אין דרך טובה מזו לצפות בריקודי פלמנקו ומי יודע, אולי אפילו תרצו להצטרף לריקוד בעצמכם?…

מופע פלמנקו בברצלונה. מקומות.

אספנו עבורכם רשימת מקומות ותיאטראות בהם מתקיימים מופעי הפלמנקו המרכזיים והטובים ביותר בעיר, לכל אחד מהמקומות לוח הופעות אשר מומלץ להתעדכן בו בטרם ההגעה:

  • Tablao Flamenco Cordobes

ה- “קורדובס” מציג את אחד ממופעי הפלמנקו המפורסמים ביותר בברצלונה ובספרד כולה לאורך כל השנה. המופע מתקיים בשדרת לה רמבלה המפורסמת בברצלונה ואפשרי להזמינו באופנים הבאים: 

  • מופע פלמנקו וארוחת ערב של מנות ספרדיות מסורתיות + משקאות.
  • מופע פלמנקו וארוחת טאפאס + משקאות.
  • מופע פלמנקו + משקה.

כתובת: לה רמבלה 35

  • Teatro Poliorama

התיאטרון הנפלא והייחודי מארח מופעי פלמנקו משולבים במופע אופרה ייחודי ומרהיב ביופיו!

כתובת: לה רמבלה 115

  • Palau Dalmases

בפלאו דאלמאסס מתקיים מופע פלמנקו קצבי וחושני, אשר סוחף את קהל הצופים ומלווה גיטרה וקחון.  

כתובת:  Carrer de Montcada, 20

 

El Tablao de Carmen

שוכן בתחומי הפואבלו אספניול  ונקרא על שמה של רקדנית הפלמנקו הידועה כרמן אמאיה, אשר שם לו למטרה לשמר את מסורת ריקוד הפלמנקו ולהישאר נאמן למקורות. משך המופע כשעה ורבע, ומשתתפים בו רקדנים ותיקים וצעירים גם יחד.

כתובת:

Poble Espanol,Montjuic, Arcs 9

 

איך מגיעים? ניתן להגיע במטרו, לרדת בתחנת Placa de Espana, או באוטובוס קו 50

בימי שני סגור.

Los Tarantos

הוותיק שבמועדוני הפלמנקו בברצלונה, מתקיימות בו הופעות חיות כמיטב המסורת. המועדון דומה למועדון קבארט ובו מוגשת שתיה בלבד. האמנים המופיעים בלוס טרנטוס הם מן השורה הראשונה של הפלמנקו בספרד,.

כתובת:

Place Real 17

איך מגיעים? ברכבת התחתית, לרדת בתחנת LICEU

La Macarena

כשתגיעו לכאן כבר תבינו שזהו מקום אחר ושונה מכל האחרים. מתקיימות כאן הופעות של הגדולים ברקדנים וגם הצעירים והמקומיים שבהם, ללא הודעה מראש “מה שיוצא- אני מרוצה” כמו שאומרים ואתם תהיו מרוצים ועוד איך!

 

כתובת:

Nou de Sanr Francesc 5, Barri Gotic

איך מגיעים? ניתן להגיע במטרו, לרדת בתחנת Liceu, או בקווי האוטובוס 14,38,59.

פתוח בימים ב’ עד שבת בין 23:00 עד 4:00 לפנות בוקר.

סיורים נוספים

סיור ברצלונה

סיור ברצלונה מה לא נאמר על ברצלונה? כמה מילים נשפכו כמו יין טוב לתאר ולספר אודות העיר המופלאה ועדיין, תמיד יש עוד. עוד מה לראות,

קרא עוד »

סיור יקבים וטעימות יין

סיור יקבים וטעימות יין אחד הסיורים המבוקשים שלנו, הוא סיור יקבים וטעימות היין. להיות בברצלונה ולא לערוך סיור שכזה, שווה כמעט לפשע, לא פחות! הרי

קרא עוד »

חברת גידן תיירות הינה החברה הראשונה בישראל אשר הביאה את ניחוחות ספרד לארץ והתמחתה בשוק תיירותי זה, אנו מוכרים בשוק הספרדי המקומי ובקשרי התיירות הענפים אשר פיתחנו לאורך השנים, מה שמאפשר לחברה להפיק טיולים וסיורים ייחודיים.

© כל הזכויות שמורות לחברת גידן

Call Now Button