האקווריום של ברצלונה

מוכנים לחוויה תת ימית על היבשה?! האקווריום של ברצלונה מחכה לכם ואתם ממש לא רוצים לוותר על ביקור באחת האטרקציות הנחשבות בברצלונה.

נחמד לדעת

האקווריום של ברצלונה, פתח את שעריו לקהל בספט’ 95 והוא אחד מהאתרים האהובים והמתויירים ביותר בעיר.

באקווריום מעל 11,000  יצורים תת ימים שונים, כמו גם בע”ח תת ימיים ממינים שונים. האקווריום משמש גם באטרקציה תיירותית, אך גם מעביר מסרים חינוכיים, באמצעות מעבדת מחקר ומוזיאון הפונים לדור העתיד, מתוך מטרה ללמד אודות החיים התת ימיים וכיצד נוכל לשמור ולטפח את הסביבה התת ימית.

צוללים פנימה…

לכל המבוגרים שבינכם, דעו כי האקווריום נבנה עבור ילדים, כך שאם אתם ילדים בנפשכם, אתם מורשי כניסה  ותוכלו ליהנות יחד איתם ולהרגיש כמותם.

מיד עם הכניסה לאקווריום תרגישו את המעבר בין היבשה לים. תחושת המים העוטפים אתכם, תורמת להרגשה כי אתם אורחים בעולם המים ומתאפשרת לכם הצצה מרגשת פנימה. נא להתנהג בהתאם J

מבואת הכניסה לאקווריום, צבעונית מאד ומזמינה. הצבע הכחול שולט בה וחושף בפני קהל המבקרים, צבעים, בע”ח ואלמוגים מרהיבים ביופיים. שלטי הכוונה ברורים, מפנים בדיוק לאן שצריך על מנת שתוכלו לראות את כל פינות האקווריום.

בסיום הביקור, בין המעברים, תמצאו בריכות קטנות, פתוחות, עם דופן שקופה, מהן תוכלו לצפות בבע”ח ויצורים תת ימים שונים, כמו אלמוגים רכים, מדוזות צבעוניות, דגים אקזוטיים, צמחייה תת ימית ועוד, אלו מיועדים בעיקר לקטנטנים.

אחת האטרקציות הבולטות באקווריום היא המנהרה התת ימית. 80 מטר אורכה והיא היחידה באירופה אשר עוברת מתחת לים.

המנהרה רחבה ובנויה מדפנות זכוכית עבה במיוחד ומחוזקת המיועדת לעמוד בלחצים אשר מתחת למים. דפנות אלו מאפשרות למבקרים להיות ממש בתוך עולמם של הכרישים ובע”ח האחרים השוחים יחדיו.

למנהרה נגישות לבעלי כסאות גלגלים.

נראה אתכם מעזים!

אם עדיין לא הרגשתם מספיק במים, להשלמת החוויה ולאמיצים שבינכם, אטרקציה נוספת- צלילה עם כרישים! בעלי תעודת צלילה אמיצים, בליווי מדריך מוסמך ומיומן, יורדים אל תוך בריכה שורצת כרישים. חשוב לציין כי אין כל סכנה בצלילה זו, כל עוד נשמעים להוראות המדריך. אין ספק, צלילה עם כרישים, זו בהחלט חוויה בלתי נשכחת!

תוכלו גם לצפות בהאכלתם פעמיים ביום, ע”י צוללנים השוחים לצדם.

אם הגעתם לכמה ימים ואתם רוצים להעניק לילדים עוד טיפונת של תעוזה, אתם מוזמנים להירשם ללינת לילה לילדים לצד אקווריום הכרישים, הנאה מושלמת, אמרנו כבר?

במקום נמצאת קפיטריה- אליה, תוכלו לרכוש כרטיס משולב עם כרטיס הכניסה ובכך לחסוך בעלות הנוספות.

חנות מזכרות ותמונות נמצאות אף הן , המחירים לא זולים.

לשימושכם:

כתובת: Moll d’Espanya del Port Vell, s/n

08039 Barcelona

תחבורה:

קווי אוטובוס: קווים מס’ 14, 17, 19, 36, 38, 40, 45, 57, 59, 64, 91, 157 יורדים ב מטרו בתחנת port-able  קו 3 ירוק לרדת בתחנת Drassanes, קו 4 צהוב לרדת בתחנת Barceloneta

זמנים:

בכל יום בין השעות 10:00-20:00

סופ”ש וחגים בין השעות 10:00-21:30

בעונת הקיץ נסגר האקוורים ב- 23:00

מחירים:

  • מבוגר 17.5 יורו
  • ילד 12.5 יורו
  • גמלאים 14.5 יורו

המחירים עלולים להשתנות מפעם לפעם בהתאם לאירועים ומועדים. מומלץ להתעדכן באתר האקווריום טרם הרכישה.

ניתן לרכוש דרך אתר האקווריום, רכישת חבילה מוזלת יותר, מאשר אם תגיעו לרכוש בקופת האתר.

מעבר לאתר האינטרנט האקווריום המדהים של ברצלונה  מומלץ להתעדכן ישירות בנוגע לאירועים ומועדי פתיחה בטרם ההגעה.

סיורים נוספים

סיור ברצלונה

סיור ברצלונה מה לא נאמר על ברצלונה? כמה מילים נשפכו כמו יין טוב לתאר ולספר אודות העיר המופלאה ועדיין, תמיד יש עוד. עוד מה לראות,

קרא עוד »

סיור יקבים וטעימות יין

סיור יקבים וטעימות יין אחד הסיורים המבוקשים שלנו, הוא סיור יקבים וטעימות היין. להיות בברצלונה ולא לערוך סיור שכזה, שווה כמעט לפשע, לא פחות! הרי

קרא עוד »

חברת גידן תיירות הינה החברה הראשונה בישראל אשר הביאה את ניחוחות ספרד לארץ והתמחתה בשוק תיירותי זה, אנו מוכרים בשוק הספרדי המקומי ובקשרי התיירות הענפים אשר פיתחנו לאורך השנים, מה שמאפשר לחברה להפיק טיולים וסיורים ייחודיים.

© כל הזכויות שמורות לחברת גידן

Call Now Button