סיור בעברית בספרד

ספרד היא ארץ עם היסטוריה מפוארת אשר שזורה לכל אורך עברן של שלוש הדתות הגדולות: יהדות, איסלם ונצרות. כל טיול בה על עריה, הפרובינציות שלה והאיים שלה, חושף בפניה מטיילים עולמות תוכן שונים ורחבים. ספרד טומנת בחובה חיי תרבות וחברה תוססים והיא יעד מומלץ מאד לקניות ושופינג, במיוחד בתחומי אופנה, אמנות וכמובן – אוכל.

ססגונית בקיץ, מסתורית בחורף

חופיה המוזהבים של ספרד הם שם דבר בכל אירופה ובעולם, מה שהופך אותה ליעד תיירותי מבוקש במיוחד בחודשי הקיץ. עם זאת, גם העונות הקרות מביאות איתן אטרקציות תיירותיות משלהן, בהן ניתן לחזות באיזורים מסויימים במדינה היפה כשהם תחת מעטה לבן ועדין של שלג.
כזו היא ספרד: מגוונת ומעניקה למטיילים בה קשת של מראות, אתרים היסטוריים, אתרי טבע, אתרים אורבניים וכפריים אשר כולם מתחברים יחד לפסיפס מרהיב של הווה, עבר ועתיד.

סיורים מודרכים בעברית – ספרד, אם תור הזהב

היות והקשר בין ספרד לתרבות היהודית הינו כל כך עמוק ומשמעותי, קבוצות סיורים בעברית בספרד הינן אופציה תיירותית מקובלת ופופולרית במיוחד. סיור בעברית בספרד מסייע לחזק את הקשר שבין התרבות היהודית והישראלית לבין המקבילה ההיסטורית שלה בספרד. זו האחרונה עדיין צצה ועולה מתוך רחובות ובנייני ערי ספרד, על אף השנים הרבות שחלפו. סיורים מודרכים בעברית ספרד מהווים גורם מקשר חזק וחיוני בין המטייל הישראלי ובין התרבות, השפה, ההיסטוריה הספרדית והיהודית-ספרדית.

סיורים מודרכים בעברית ספרד פופולריים ביותר בערים בהן חיו ופעלו יהודים בתקופת תור הזהב של יהדות ספרד, כגון הרובעים היהודיים של טולדו וקורדובה ועוד רובעים ומקומות עם אפיון יהודי מובהק הפזורים ברחבי המדינה. הסיורים כוללים בין השאר ביקורים בבתי כנסת עתיקים (אשר הוסבו לא אחת לכנסיות), מוזיאונים המוקדשים למורשת היהודית הספרדית, מקוואות היסטוריים, רחובות שאיכלסו חנויות של בעלי מקצוע יהודים ועוד.

חברת גידן תיירות הינה החברה הראשונה בישראל אשר הביאה את ניחוחות ספרד לארץ והתמחתה בשוק תיירותי זה, אנו מוכרים בשוק הספרדי המקומי ובקשרי התיירות הענפים אשר פיתחנו לאורך השנים, מה שמאפשר לחברה להפיק טיולים וסיורים ייחודיים.

© כל הזכויות שמורות לחברת גידן

Call Now Button