טיול מאורגן לברצלונה

ברצלונה נחשבת לבירת הארכיטקטורה והאדריכלות הספרדית, ושמה הולך לפניה בכל רחבי אירופה. טיול בברצלונה משול למסע תענוגות קסום, עשיר בדמיון וביופי. כמעט בכל מקום בעיר תוכלו למצוא פניני ארכיטקטורה, מבנים עוצרי נשימה, מוזיאוני אמנות, כנסיות מרהיבות, בתי קפה, מסעדות נהדרות ועוד. ברצלונה הייתה מקום פועלם של אמנים מפורסמים רבים, ביניהם סלבדור דאלי, גאודי ופיקאסו, ולכן האומנות סובבת אותה ומורגשת בכל פינה.

מבנים גותיים, ארכיטקטורה מודרנית ומה שביניהם

ברצלונה היא בירתה של מחוז קטלוניה, השוכן בצפון-מזרח ספרד. היא העיר השנייה בגודלה במדינה, לכן טיול מאורגן לרצלונה מומלץ על מנת לחוות את כל האטרקציות התיירותיות שבה באופן האפקטיבי והמהנה ביותר.

טיול מאורגן לברצלונה מקיף את רוב האתרים התיירותיים החשובים בעיר. במהלכו תחזו בכנסיות גותיות אדירות ומרשימות, תבקרו במוזיאונים חשובים כגון מוזיאון פיקאסו והמוזיאון הלאומי לאומנות, תבלו בפארקים רחבי ידיים ותחוו גם את ברצלונה מנקודת מבטה של הקהילה היהודית העתיקה שבה. ביקור בבית הכנסת העתיק בעיר יפתח לכם פתח אל העבר היהודי המפואר של העיר ושל הקהילה שהתגוררה ופעלה בה.

באצטדיון קאמפ נואו בעיר תוכלו לבקר במוזיאון המוקדש לקבוצה של ברצלונה ולהתרשם מהמגרש הביתי אדיר המימדים שלה. כדורגל וספורט בכלל הם תחומים מאד פופולריים בספרד, וחנויות ספורטיביות רבות ומגוונות פזורות לכל אורך השדרות המרכזיות והכיכרות של ברצלונה. במונטז’ואיק תוכלו לבקר בפארק האולימפי, בו התקיימו רוב התחרויות של האולימפיאדה שאירחה העיר בשנת 1992.

מהנוף העירוני – אל חוף הים

למטיילים בברצלונה ובחבל קטלוניה מומלץ לשלב גם טיול בקוסטה בראווה. רצועת חוף זו שוכנת בחלקו הצפוני של חבל קטלוניה ומציעה לתיירים המבקרים בה חופים רחבי ידיים ויפהיפיים. קוסטה בראווה היא בגדר ביקור חובה בעיקר בחודשי הקיץ, במיוחד למי שחושק בנופש רגוע ושטוף שמש ליד הים.

חברת גידן תיירות הינה החברה הראשונה בישראל אשר הביאה את ניחוחות ספרד לארץ והתמחתה בשוק תיירותי זה, אנו מוכרים בשוק הספרדי המקומי ובקשרי התיירות הענפים אשר פיתחנו לאורך השנים, מה שמאפשר לחברה להפיק טיולים וסיורים ייחודיים.

© כל הזכויות שמורות לחברת גידן

Call Now Button